Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 18-7-2019 - Ευχαριστήριο Παλιογιάννη Αθανασίου

Μετά την λήξη του Πανελληνίου αγώνα όπλων χειρός που έγινε στα Ιωάννινα, θα ήθελα να εκφράσω για μια ακόμα φορά την ικανοποίηση που νοιώθω όταν αγωνίζομαι σε υψηλού επιπέδου αγώνες, δίπλα σε κορυφαίους αθλητές της σκοποβολής. Μιας μεγάλης οικογένειας της οποίας είμαι και εγώ μέλος. Αυτή τη φορά με την ευθύνη του αθλητή που επιλέχθηκε από την Σκοπευτική Ομοσπονδία Ελλάδος, θέλω να υποσχεθώ σε όσους πίστεψαν σε μένα και σε όλους τους συντελεστές και τους αθλητές της πρακτικής σκοποβολής, ότι θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της αγάπης και της βοήθειας που μου δίνουν κάθε φορά και θα προσπαθήσω να βάλω ένα ακόμα λιθαράκι στο αγωνιστικό επίπεδο της σκοποβολής.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους εργάστηκαν για την διεξαγωγή του Πανελληνίου αγώνα στα Ιωάννινα και όλους όσους μοιράστηκαν την χαρά μου κατά την διάρκεια των απονομών. Ευχαριστώ τον σύλλογό μου, την Σκοπευτική Αθλητική Λέσχη Φλώρινας και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτόν, που με στηρίζουν με κάθε τρόπο και μαζί με τον προπονητή μου Κο Ηλία Μούλελη εξασφαλίζουν, με τα μέσα που διαθέτουν, τις συνθήκες προπόνησής μου. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Κο Μεσσήνη Κωνσταντίνο και την εταιρεία ΜΕΤΕ. Α.Ε., για τη συνεχή και ανιδιοτελή υποστήριξή του, η οποία μου εξασφαλίζει τις προπονητικές και αγωνιστικές μου ανάγκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου